سلامی دوباره ...


»» منوی اصلی

»» آرشیو ماهانه



اخبار مسابقات دبیرستان





»» سلامی دوباره ...

سلام خوبین ... چه خبرا ؟ عزاداریاتون قبول ... همونطور که قول داده بودم ، یه سری اتفاقای خوبی تو وبلاگ افتاد . اول از همه اینکه چندتا ادمین جدید تا آخر هفته بهمون اضافه میشن . ثانیا بخش شورای دانش آموزی وبلاگ ساخته شد که یه جور پایگاه اطلاع رسانی و اخبار برای شوراست . در ضمن با تشکیل کمیته مسابقات تو شورا به سرپرستی خودم ، قراره کلی مسابقه جذاب تو مدرسه اجرا کنیم . مطمئنا با کمک شما البته ... ! لطفا تنهامون نذارین و اگه مسابقه یا ایده ای واسه مسابقات دارین حتما حتما حتما به من یا آقای آرمان زواری بگید تا ببینیم چی میشه ... تمام اخبار به روز مسابقات هم تو اون باکس بالای صفحه قرار داده میشه . خلاصه ببخشید که خستتون کردم ...

حق یارتون - سجاد امراللهی نیا

-- خوشتیپ ترین شورای دنیا --



نظرات شما عزیزان:

نیما
ساعت15:03---30 آبان 1392
شایان جان کدوم دبیرستان میری؟

شایان
ساعت20:40---26 آبان 1392
سلام منم تو مدرسه خدمون رییس شورا هستم...........شایان هستم 17سالمه سال دوم دبیرستان موفق باشی.................
پاسخ: ممنون تو هم همینطور


نیما
ساعت22:34---25 آبان 1392
چقدرم که خوشتیپن

یکی درازو چاق یکی لاغر و کوتاه....
پاسخ: تیپ چه ربطی به درازی و کوتاهی داره آخه ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: شورای دانش آموزی، ،

:: نوشته شده در شنبه 25 آبان 1392

| +


»» لوگو

»» سرپرست نویسندگان


»» جستجو

»» امکانات دیگر



weblog themes edited by Sajad Amrollahi nia